آذر ۱۹، ۱۳۸۷

مصاحبه با خانم پنه لوپه کروز‌(‌قسمت پایانی‌)

- آیا فردی احساساتی و رمانتیک هستی؟
- نمی توانم به این سئوال شما پاسخ دهم، متاسفم. شاید باشم زیرا دوست ندارم که مسائل را دسته بندی کنم.

- چرا بعد از فیلم " Jamon Jamon " زمان زیادی گذشت تا اینکه دوباره با باردم همبازی شوی؟
- نمی دانم. گاهی وقتها کار مناسبی برایم پیدا می شد و گاهی هم اینگونه نبود.

- آیا پیشنهادهای دیگری داشتی که نپذیرفته باشی؟
- بله، ولی به خاطر ندارم که کدامها بودند.

- در شخصیت خاویر باردم چه چیز خوبی وجود دارد هم به عنوان بازیگر و هم جدا از بازیگری یعنی خودش؟
- من نظرم را در مورد کارش می گویم، و شما می دانی که چرا فقط از این جنبه به بیان نظر می پردازم. او همیشه می درخشد. قابلیتهای بسیار عالی دارد و نقش او در این فیلم نیاز به فردی بسیار مستعد و باهوش داشت زیرا نقش بسیار مشکلی بود و ایشان به طرز ماهرانه و زیبائی آن را اجرا کرد. دراین اجرا قدرت خلاقیت و بداهه گویی اش در بیشتر سکانس ها نمود پیدا کرد... بار دیگر تاکید می کنم که بازی منحصر به فردی از خود در خاطره ها بر جای گذاشت.

- در حال حاضر هیجان زده هستی، همیشه هنگام اجرای نقش هایت هم تا این اندازه استرس داری؟
- تا جایی که به خاطر دارم هرگز آسوده خاطر نبوده‌ام (با خنده)، فقط زمانی که در خواب هستم احساس آرامش دارم.

- به نظر می رسد که خیلی خود دار هستی...
- باید اینگونه بود و آن قدر این خصلت را در خود پرورش داد تا به صورت خودکار مانند یک محافظ در انسان عمل کند.

- ولی تا این حد خود دار بودن خسته کننده نیست؟
- در مورد من بر عکس است یعنی اگر خود دار نباشم آنگاه برایم خسته کننده می شود زیرا از دست خود عصبانی خواهم شد. به نظر من بیشتر مصاحبه ها حالت تصنعی دارند و باید به سئوالات پیوسته مصاحبه گر پاسخ داد ولی من شخصا دوست دارم که مصاحبه هایم حالت طبیعی خود را حفظ نماید و در جایی که تمایل ندارم پاسخ سئوال را بدهم آن را ابراز کنم.

- برای بعضی از بازیگران مهم نیست که در مجلات و روزنامه ها چه بنویسند شما چطور؟
- برای من نیز اهمیتی ندارد و هیچ قضاوتی هم نمی کنم.

- چه چیزی به تو آرامش می‌دهد؟
- آرامم کند؟

- بله، همینطور یک لیوان نوشیدنی چطور؟
- بعضی وقتها خیلی آرامش بخش است اما نه همیشه.

- مواقعی که در کنار خانواده و یا دوستانت هستی احساس آرامش می کنی؟
- بله، البته، کاملا

- آیا یوگا و یا بعضی از انواع مدیتیشنها را انجام می دهی؟
- خیر، چیزی که احتیاج دارم این است که ساعتهای زیادی را به استراحت بپردازم. همیشه در تمام زندگی اینگونه بوده‌ام.

ترجمه شده توسط سیده فاطمه مرتضوی

ویرایش محمد مهدی رضائیان

هیچ نظری موجود نیست: